Veelgestelde vragen – Privacy

Waarom vraagt het Bel-Me-Niet-Zakelijk bij de registratie ook de naam- en adresgegevens? (uitgeklapte vraag)

De persoonlijke gegevens zijn nodig om de juistheid van uw gegevens in het Bel-Me-Niet-Zakelijk te kunnen controleren. Naam en adresgegevens worden niet aan derden verstrekt.
Staat de registratie in het Bel-Me-Niet-Zakelijk op naam of op telefoonnummer? (uitgeklapte vraag)

In het Bel-Me-Niet-Zakelijk gaat het om de registratie van uw telefoonnummer. Geregistreerde telefoonnummers mogen (ongeacht de naam) niet meer gebruikt worden voor commerciële doeleinden door bedrijven waarvan u geen klant bent (of bent geweest). Verandert uw telefoonnummer of stopt uw abonnement, vergeet dit nummer dan niet het nummer aan te passen of te verwijderen uit het Bel-Me-Niet-Zakelijk.
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen? (uitgeklapte vraag)

U kunt uw geregistreerde gegevens aanpassen op deze website . Na het inloggen kunt u uw persoonsgegevens, telefoonnummer(s) en blokkades wijzigen.
Wat doet het Bel-Me-Niet-Zakelijk met mijn persoonsgegevens? (uitgeklapte vraag)

De persoonsgegevens zijn nodig om te kunnen controleren of u het opgegeven telefoonnummer daadwerkelijk als abonnee in gebruik hebt gekregen van uw telefonieaanbieder. De naam- en adresgegevens worden niet aan derden verstrekt.